26 Ocak 2009 Pazartesi

Haftanın Menüsü

Mama tabağını, kaşığını kaptırmama gayretimiz artık bayağı fiziksel güç istiyor. Mutlaka yemek tabağını kendisi tutmak, illa ki parmaklarını yemeğe sokmak ve 5-6 kaşık yedikten sonra aynı kaşıkla beni de yedirmek en büyük eğlencesi haline geldi. Yemeğin sonlarına doğru kendi kendine ne kadar uzağa fırlatabilirim yarışması yaptığı için, bütün yemeklerden mama sandalyesi başta olmak üzere parkeler, fayanslar ve tabii duvarlar da nasibini alıyor. Kıyafetini kaç posta değiştirdiğimizi yazmıyorum bile. Üstelik bu aralar alçı yüzünden bayağı zor oluyor. Ama Meleğim, her yemekte kendi rekorunu geliştirmekten vazgeçmiyor, dolayısıyla silinmesi gereken alan da büyüyor ve her yer baştan aşağıya temizleniyor. Bir kısmı yerlere, duvarlara gidiyor diye yemek miktarını artırmak zorunda kaldım. Bakalım, bu haftaki menüyle ne tür mücadeleler yaşayacağız.

Pazartesi: Fırında Kabak Mücver – Tarhana Çorbası
Salı: Patatesli Tavuk Yemeği – Brokoli Çorbası
Çarşamba: Elmalı Kereviz Yemeği – Mercimek Çorbası
Perşembe: Tahinli Havuç Çorbası ( Bkz. Mevsimlerle Gelen Lezzetler - Tijen İnaltong) – Fırında Balık
Cuma: Kıymalı Pekmezli Ayva Yemeği – Yayla Çorbası
Cumartesi: Tavuklu Karnıbahar Yemeği – Buğdaylı Balkabağı Çorbası
Pazar: İzmir Köfte – Sebze Çorbası

Elbette, her zaman olduğu gibi tüm bebişlere afiyet olsun, yarasın, büyütsün!

Başka tarifler arayanlar için bkz.

1 yorum:

  1. ben su mutfak sohbetlerinde de yer almak istiyorum cigdem?
    birde o marifetli ellerden cikma tum leziz mamalar icin bende cok tesekkur ederim tekrardan

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails