7 Ağustos 2010 Cumartesi

Uzaktan Sevmek

Her sabah olduğu gibi dün sabah da yine yunusların gösterisi aklına düştü, başladı anlatmaya. Yunuslar bitip morstan bahsederken “başını okşadık, sırtını sevdik” dedi. Ben de nazikçe öyle bir şey yapmadığımızı onları uzaktan, bakarak sevdiğimizi söyledim.
Akşam üzeri sahile indik. Kumda oynarken yanına gidip oturdum ve babasıyla denize gireceğimizi söyledim. Denize ısındırmaya çalışıyorum ya hani, çok sevdiği yunusların haber gönderdiğini, simidiyle denizde onları bekleyen çocuklara merhaba diyeceklerini söyledim. “Ben kumda oynucaaam, denize girmiceem” dedi. Ben de “balıklar da seni bekliyorlarmış” dedim. “Hayıy, gitmiceem” dedi. “Peki balıklara ne diyeyim? Onları görmeye gitmeyecek misin hiç?" dedim. Elindeki tırmığı bırakmadan ve suratıma bile bakmadan, beni kendi lafımla vurdu. “Ben onnayı uzaktan seviyoyum anne!”.

2 yorum:

  1. Hiçbir şeyi unutmuyorlar değil mi? Bazen öyle bir şaşırtabiliyorlar ki...

    YanıtlaSil
  2. Başlığı okuyunca mecburi bir ayrılık mı yaşadınız diye düşündüm,yüreğim hop etti önce.Okuduktan sonra nasıl hoşuma gitti,gururlandım kızımla.Ne güzel ne yerinde kullanmış.Öpüyorum ikinizi de...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails