24 Ocak 2010 Pazar

İyi ki Doğdun Meleğim! Teşekkür Ederim!


Bugün Meleğim, baban bana evlenme teklif edeli yedi yıl, sen doğalı iki yıl oldu.

Ne iki yıldı ama!

Ben hep güçlü bir kadın olduğumu düşünürdüm.

Bana öyle baktığın anlar oldu ki, kendimi dünyanın en güçsüz insanı sandım.

Ben kendimi her türlü zor koşula dayanıklı bilirdim.

Seninle yaşadığımız ilk üç ayda bana öğrettin ki, aslında çok da dayanıklı değilim.

Ben okumayı öğrendiğim günden beri bilginin peşindeyim, bilmenin hazzını yaşıyorum.

Sen fark ettirdin ki, aslında bildiklerim deryada su damlası.

Ben istese de ağlayamayan, kendi yaşadığı olaylara bile dışarıdan bakmayı ve başa çıkmayı beceren biriyim sanırdım.

Sen gösterdin ki, bir bebeğin bir anlık çaresizliğine karşılık saatlerce ağlayabilirim.

Ben masamda yarım saatten fazla oturamaz, ofisimde iki saatten fazla duramazdım (babanın dediği gibi “durduğu yerde duramayan” bir kadındım)

Sen bana anlattın ki, kucağımda doğru dürüst emmeyi beceremeyen sadece bir yastık boyunda narin bir bebeğim varsa değil yarım saat gün boyunca hiç kalkmadan aynı koltukta oturabilir, uyuyabilir ve bundan mutlu olabilirim.

Ben çok uzun zamandır her insanın sahip olması gereken koşulsuz eşitlik ve özgürlük için mücadele ediyorum ama son dönemlerde ciddi bir yılgınlığa kapıldım.

Sen varlığınla bana hatırlattın ki yılgınlığa, yorulmaya hakkım yok çünkü belki bir gün senin de izinden gidebileceğin onurlu bir yolda, babanla yürüyorum.

Munisem,

Saçının küçücük bir buklesiyle ruhumu havalandırıyor, gülüşünle içimi ısıtıyorsun.

Ben sana biriciğim, meleğim, çiçeğim, ışığım, bebeğim gibi dünyanın en güzel sözcükleriyle sesleniyorum.

Sen bana sadece tatlı tatlı AANNEE diyorsun.

Çok ama çok teşekkür ederim...

15 yorum:

  1. Tebrik ediyorum. Öyle güzel ifade etmişsin ki, ekranın karşısında şu saatte ağlamamak için zor tuttum kendimi.
    Nice güzel yılları birlikte, mutlu ve sağlıklı geçirin. Saadetiniz, muhabbetiniz daimi olsun.

    YanıtlaSil
  2. Munisemin;
    dogum gunu coook kutlu olsun.. Hep mutlu olsun, çok saglık guzel ve annesi hep yanında bir omru olsun.. Senin gibi bi annesi oldugu icin de cok sanslı.. munise de bunu biliyor zaten. nice yıllara

    YanıtlaSil
  3. Kar tanem, sana uzun, sağlıklı, mutlu, ışıl ışıl bir hayat diliyoruz. Herşey hep gönlünce ve şansın hep bol olsun... Nice nice yıllara... Umarız bundan sonraki yaşlarını da yine böyle hep birlikte kutlayacağız ve sizin güzel, güçlü genç kadınlar olmanızı gururla izleyecegiz...
    Umur & Ada

    YanıtlaSil
  4. Mutlu yıllar... Ne de çabuk büyüyorlar aslında. Şanslıyı ki her anına tanık olabiliyoruz... Nice sağlıklı yıllar...

    YanıtlaSil
  5. prenses selam,
    sana ve annene mutluluklar diliyorum. annenle birlikte hepimiz hem zor hem güzel bir yoldan geçiyoruz. siz her zaman yeter ki sağlıklı ve mutlu çocuklar olun. hep bunu isterim.
    nice yıllara inşallah!
    sevgiler
    gorki

    YanıtlaSil
  6. Çiğdem nasıl atlamışım kusura bakma, aramayı unuttum. nice nice yaşlara. uzuuuuun, güzel, mutlu bir ömrü olsun munise'nin. ne çabuk geldi 2. doğumgünleri anlamadım. bu gidişle biz 20 yaşlarını da buradan yazışıp, buradan anlatacağız. " bugün munisemin sivilcesi çıktı" ya da "munise erkek arkadaşından ayrılmış" falan. tabii biz o zaman hafiften yaşlı ama ruhu genç anneler olacağız.
    inşallah!!!!!
    öptüm

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar güzel anlamlı yazmışsın..bilgi sevgi dolu anne-babası oldugu için çook şanslı.
    Munisenin Doğum günü kutlu olsun..fotograflarda da goruluyor nasıl büyümüş.abla olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Mystic,
    Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.

    Esracığım,
    Dileklerinin bilhassa annesi hep yanında olsun kısmına can-ı gönülden katılıyorum:)
    Spider Naz'ı ve seni öperim,

    Umurcuğum,
    Ne güzel demişsin. Bütün gayretimiz bunun için değil mi zaten?
    Seni ve Su Damlamı çok öperim,

    Ayçacığım,
    Çok haklısın çok ama çok çabuk büyüyorlar ve evet, çok şanslıyız. Biz de bu sene bir ayarlasak da görüşsek artık...
    Sevgiler,
    ç.

    YanıtlaSil
  9. Gorkiciğim, Serminciğim
    Çok teşekkürler. Bebişlerimizin doğum günlerini her zaman birlikte kutlarız inş.
    Yaş meselesine girmiyorum çünkü ben gerçekten yaşlanmış olacağım:)
    Öperim,

    Meralciğim,
    Çok teşekkürler. Bence hepimizin biricikleri çok şanslılar. Oyun saatleri dışında da bir görüşebilsek ne iyi olur dii mi?:)
    Öperim,
    ç.

    YanıtlaSil
  10. Ellerime doğmuş gibi minicikkenki hallerini hatırlıyorum onun, onların.. Selinin büyümesini gördüm, o büyürken senin ne kadar güzelleştiğini, gençleştiğini.. Anneliğinin 2. yılı kutlu olsun şekercim... Bak geçen sene Selinin doğum günü videosunu hatırladım şimdi :)

    YanıtlaSil
  11. Melek kızım,prensesim,Selin'im...iyi ki doğurmuş anneciğin seni ve sizleri tanımışız! Sevgi dolu bakışların, sarılmaların benim için o kadar değerli ki...Başka bir çocuğu kendi evladım gibi öpe koklaya sevebilmek, deli gibi özlemek ne demekmiş sizlerle öğrendim ben.

    YanıtlaSil
  12. Çiğdemcim mail adresini alabilir miyim ya da burdan yazmazsan ardademiryildiz@hotmail.coma mail atar mısın?

    YanıtlaSil
  13. D. gününüz kutlu olsun.Nice sağlıklı ve mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar içten,ne kadar sıcak anlatmışsın Çiğdem..Nice mutlu yıllar diliyorum miniğinle sana..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. ailece birlikte nice güzel mutlu yıllar dilerim size sağlıkla sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails