15 Aralık 2008 Pazartesi

Pratik Mama Sandalyesi

Bundan birkaç ay önce mama sandalyeleri üzerine araştırma yaparken danıştığım, İstanbul’dan canım arkadaşım Ebru, 17 aylık kızı şekerpare Ayşegül için epey bir zaman önce pratik bir mama sandalyesi aldığını, artık her yere mama sandalyesi var mıdır diye düşünmeden gidebildiğini ve çok memnun olduğunu söylemişti. Bu önerinin üzerine uzuuuun bir zaman firi firi bu mama sandalyesini aradım ve nihayet yola çıkmadan önce buldum. Sadece ilave olarak narin poposu acır belki diye oturma kısmına emniyet kemerini engellemeyen küçük bir şilte koydum. Fotoğraflardan da anlaşılacağı üzere kızım çok rahat etti. Hatta masadaki her şeye el atabileceği fikrine bile kapıldı. Eğer bebeğiniz benimki gibi kendi kendine yiyip içmeye çok meraklı ise evde veya misafirlikte kullanırken sandalyenin altına geniş bir örtü sermekte fayda var. Eveeet, böylelikle minik mucize Arda’nın annesi sevgili Burcu’nun blogunda bu ürünle ilgili olarak sorduğu sorulara da denemiş, kullanmış ve memnun kalmış biri olarak gönül rahatlığıyla cevap vermiş oluyorum. Gayet güvenli, taşıması kolay, hafif ve adı gibi pratik bir ürün. Evde değil ama seyahate veya restorana giderken kullanmak üzere herkese tavsiye ederim.

1 yorum:

  1. Çiğdemcim, evet ben de bayramda acaip memnun kaldım ve rahat ettim bu mama sandalyesi ile. Aynı şekilde poposu kayıp duruyordu o yüzden minik bir havlıu koydum popo kısmına, ayrıca yandaki demir tutuculara kafayı çarpıyordu arada oraya da şu bisikletlere takılan süngerimsi şeyler olur yaa onlardan buldu amcamız bir bisikletçiden onu taktık, çok rahat ettik. Kendisi de çok sevdi, bizimle beraber masada yemek yemek, oraya buraya uzanmaya çalışmak, ben yerken arada oyunlar yapıp ona da yedirmek, onun ağzına birşey verirken aniden çekip kendim yemek...vb çok eğlendirdi hem onu hem beni hem de masadaki diğerlerini.. Adam olup da aramıza katıldı lafları sürekli dolandı ağızdan ağıza :) Ben de kesinlikle tavsiye ediyorum... Sevgiler..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails