18 Aralık 2009 Cuma

Selin'e İzmir'den Hediye Geldi!

Geçen on gün içinde neler yaptığımızı yazacaktım ama önceliği Sarp’ın, annesi Işıl Hanım aracılığıyla gönderdiği, geçtiğimiz cuma günü aldığımız yılbaşı hediyesine vermek istedim.

Selin uykudayken geldi paketi. Uyanınca O açsın istedim ve kanapenin üzerine koydum. Uyandıktan bir süre sonra sonra salona geldi ama ben bir şey demeyince paketle hiç ilgilenmedi. O sırada babası eve geldi. Bir süre sonra dikkatini pakete yöneltmek için halının üzerine koyduk ve Selinciğim bu paket sana geldi, açmak istermisin diye sorduk. Gerisini anlatmama gerek yok sanırım. Fotoğraflara bakmak yeterli.

Sarp’a ve annesi Işıl Hanım’a güzel hediyeleri için Selin adına çok teşekkür ederim. Bu mee’li takımı bir kaç yıl sonra kullanmak üzere kaldırdım ama duvar sticker’larını hemen kullanacağız. Bu sevimli hediye tam da Meleğimin odasını çalışma odasıyla değiştirdiğimiz ve benim duvarlara ne yapıştırsam diye düşündüğüm günlere denk geldi.

Bu vesileyle Montessori e-grubu üyelerinden fikrin sahibi Seher’e ve grubun kurucusu Esra’ya bu güzel organizasyon için teşekkürlerimi gönderiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails