16 Mart 2009 Pazartesi

Oylama Sonucu: Haydi Oynayalım!

Eveeet, oylamamız nihayet bitti! Sonuçlar yan tarafta da görüldüğü üzere 20 evet ve 3 hayır cevabından oluşuyor. Yani yeni bir oyun blogu açıyoruz hatta açtık. Blogumuzun adı ‘Haydi Oynayalım!’. Bu blogun yeni, değişik, kolaylıkla oynanabilir ve basit oyunların yer aldığı bir blog olabilmesi için sadece benden gayret beklenmemesi gerektiğini daha önce de yazmıştım, sanırım. Örneğin kızım artık 14. ayını sürmekte olduğundan, benim 1 yaşın altındaki çocuklara yönelik oyunlar yazamayacağım çok açık. Sadece daha önce kızımla oynadıklarımızı veya duyduğum çok değişik bir oyunu yazmaya gayret edebilirim. Ben daha ziyade 1—2 yaş arası için uygun olan oyunları paylaşacağım. Bu sebeple bu blogun tek yazarının ben olmayacağımı ümit ediyorum. Aksi takdirde bu blog ta, iyi niyetle başlanmış fakat devamı getirilememiş bir çalışma olarak internetin dipsiz kuyusunda yerini alır.
Çok yazarlı her blogta olduğu gibi bu bloga da yazı göndermenin gayet basit kuralları var, buradan ulaşabilirsiniz. Yazar olarak atanmak istemeyip duydukça, öğrendikçe, hani şöyle çoook arada sırada yazı yazmak isteyenlerdenseniz oyunlarınızı bana e-posta ile gönderebilirsiniz. Oyunun kimden geldiğini, kaynağının kim olduğunu belirtmek suretiyle yazılarınızı bloga aktarabilirim, elbette! Hem de memnuniyetle.
Haydi anneler, sözü fazla uzatmayayım da oyunlarımızı ve tabii keyifli zamanlarımızı paylaşmaya başlayalım!

4 yorum:

  1. o negatif oyları verenlerden bir bendim ya :) hadi hayırlısı diyelim. Özellikle yeni anneleri bu blogda aktif görmek istiyoruz o zaman...

    bu blogun açılmasına vesile olan olumlu oy veren 20 kişiden de en az 3er yazı bekliyoruz diye ekleyelim :)

    Ben şimdilik bir kaç kapsamlı yazı için söz veriyorum. Aklımdakileri yazmak için bahane olacaktır. Yazarlık için adayım yani :)

    YanıtlaSil
  2. Banucuğum,
    Yazar davetini e-posta adresine gönderdim bile. Aynen katılıyorum, ben 2'şer yazıya da razıyım:) Yazılarını dört gözle bekliyorum.
    ç.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Çiğdem öncelikle bu bloğun açılmasını en çok isteyenlerden biri olarak teşekkürler..Çok mutlu oldum kendi adıma..Umarım güzel bir oyun arşivi oluşur burada..Ben de eklemeler yapmak isterim vakit buldukça..Öyle çok yaratıcı sayılmam ama okuduğum kitaplardan uyguladıklarımla birkaç katkım olur belki..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Dear Orland,
    Thank you for your nice comment.
    Rgds,
    ç.

    Sevgili Mummy,
    Bu blogu hep birlikte güncelleyeceğiz. Katkılarını bekliyorum. Hem de en kısa zamanda:)
    Sevgiler,
    ç.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails